maandag 25 mei 2015










Voor de Kloof gaan we een auberge in we krijgen thee eten en een omelet, tevens worden de dochters bijna aan Romano uitgehuwelijkt :-) Maar ook een schattig kereltje van een paar jaar oud schooierd om koekjes net een klein aapje zo maakt hij geluiden schattig.

Het gehel dorp is uitgelopen en alle wollen tapijten worden uitgerold, wat een verkooplust hebben deze mensen, of overlevingsdrift hoe je het wil zien.. Voor mijn Dochter Merel koop ik een tasje daar kan ik mijn hoofdlamp gedurende de reis in bewaren, double dutie en de vrouw blij.

De kloof die we bezoeken is erg mooi, wat opvalt in dit land is dat men de rotzooi overal van zich afgooid, de plastic berg in zee is erg maar dit ook. Soroush zegt: Edwin de mensen zijn aan het overleven de vuilnis boeit ze niet, dat is een waarheid als een koe.

Wat een uitzichten wat een genot om hier te mogen zijn. We maken een kampement op vlak bij een dorp de kinderen vinden het fantastisch en staan naar alles te kijken of het bijzonder is. Tandenborstel gps alles is mooi.

Romano en ik zijn ze op een gegeven moment zat en gaan slapen,  Soroush en Leon neemt de boel op sleeptouw en komen later terug, heerlijk slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten